Evensong Peterborough - Reisverslag uit Cambridge, Verenigd Koninkrijk van Loes - WaarBenJij.nu Evensong Peterborough - Reisverslag uit Cambridge, Verenigd Koninkrijk van Loes - WaarBenJij.nu

Evensong Peterborough

Blijf op de hoogte en volg Loes

30 December 2013 | Verenigd Koninkrijk, Cambridge

Ook deze evensong was weer indrukwekkend! Als je nagaat dat een evensong elke dag is het hele jaar door dan is het fantastisch dat je als buitenlands koor hier onderdeel van mag zijn. In processie klaar staan, wachten op de pastoor, de akolieten met de kaarsen en het verdere gevolg waarna je de indrukkende kathedraal in wandelt. Ook hier weer mooie koorbanken met bijzondere verlichting. Sfeer, traditie, emotie en een huge kathedraal maakten het tot een prachtig geheel. In de avond weer eten in The Eagle waar ze onze rekening in blijdschap ontvingen!
Nu op weg naar Brentwood voor een laatste concert!

• 30 December 2013 - 11:47

Mijnie:

Bij het krieken van de dag (11.30) even zien hoe jullie dag is geweest, weer zoals vorig verslag zeer indrukwekkend!!! is er ook opgenomen van de evensongs? weet nu ook wat aconieten zijn. heb het woordenboek erbij gepakt. Ja ik ben ook niet van die orde der gelovigen.
    Wens jullie goede terugreis en een fijne jaarwisseling!!
    Lieve groet Mijnie.

• 30 December 2013 - 20:52

Nel:

Als ik het allemaal zo lees dan heb ik stiekem toch wel een beetje spijt hoor, nu zijn jullie bijna thuis als het goed is, lekker nagenieten en een gezellig jaarwisseling!!

Kusssss Nel.