Concert Brentwood - Reisverslag uit Nieuw-Loosdrecht, Nederland van Loes - WaarBenJij.nu Concert Brentwood - Reisverslag uit Nieuw-Loosdrecht, Nederland van Loes - WaarBenJij.nu

Concert Brentwood

Blijf op de hoogte en volg Loes

31 December 2013 | Nederland, Nieuw-Loosdrecht

De laatste dag om 09.30 uur vertrokken naar Brentwood alwaar we zeer gastvrij werden ontvangen. Paul had aangegeven dat het concert waarschijnlijk niet echt bezocht zou worden dus daar stelden wij ons op in. Een katholieke kerk midden in het dorp. Buiten stond al een sandwichbord met daarop de aankondiging......
De repetitie was streng, de puntjes moesten weer op de i, immers het was de laatste dag, iedereen wordt moe, maar ook hier moest het top verlopen.
De akoestiek was heel bijzonder en na de goede repetitie was er koffie met weer het bekende koekje! Om 12 uur de kerk weer in die .......vol zat.......
Iedereen ging er voor en het was een spectaculair concert! Jan Schuring onze organist speelde prachtig, het koor zong overweldigend, Paul kreeg kippenvel en de tranen stroomden rijkelijk na afloop! Met een laatste toegift kwam het einde en ontving iedereen het daverende applaus van de bezoekers.
Wat een indrukwekkende ervaring.....overweldigend bijna.......iedereen moest er met recht van bijkomen!
Er stonden sandwiches klaar, koffie, thee en engelse chips!!!!!!
Met de pastoor werd direct een hoogmis afgesproken voor over twee jaar. Hij zwaaide ons uit met zijn armen omhoog!

Terug naar Folkestone, de rit naar huis verliep goed, de borreltjes achter in de bus werden gedronken en de chauffeur kreeg zijn tip. Nu aan de thee om straks te werken!

Een reis met prachtig zingen, weer veel geleerd van Paul, mooie ontmoetingen en veel gezelligheid!

Volgend jaar Birmingham......
Ik ben er bij....